L'EQUIP D'ORIOL MENA MARCA EL MILLOR TEMPS DELS ENTRENAMENTS

06/09/2015

Lliçà d'Amunt, 5 de setembre 2015.- L’equip RBA Racing Team amb una Yamaha ha estat el que ha marcat el millor temps als entrenaments oficials d’aquest migida de la XXXVIena edició de les 24 Hores Internacionals de Resistència en Ciclomotor de la Vall del Tenes-Gran Premi Terranova CNC, que se celebren a partir de les 19 hores d'avui al circuit del Pinar de la Riera de Lliçà d'Amunt (Barcelona). L'equip RBA Racing Team està liderat pel pilot Oriol Mena, Campió del Món  Junior i diverses vegades Campió Nacional d'Enduro i dues vegades Campió de la cursa de Lliçà d'Amunt. Mena, enguany, participa amb un equipt totalment nou i té com a repte aconseguir el seu tercer pòdium en aquesta mítica prova de resistència.

El segon i tercer equip amb els millors temps han estat, respectivament, el Powered by JG amb una motocicleta de la mateixa firma  i el Talleres Pelayo amb una Honda. Tots tres equips competeixen a la categoria del Grup 3: motocicletes refrigerades per aigua amb embragatge automàtic o variador sense canvi de marxes i motor de 2 Temps. Com la resta de ciclomotors, aquestes motos presenten un cubicatge no superior als 50cc (tol.2%), el màxim admès a la competició.

Francesc Padró, presidente del Grup 24 Hores, organitzador de la cursa, serà l’encarregat de donar la sortida de la prova, la qual s'allargarà fins a les 19 hores de demà diumenge. L'accés al circuit és gratuït, permetent-se al públic seguir la carrera a peu de pista.

Annex al traçat del circuit s'ha habilitat una zona lúdica amb múltiples activitats per al públic de totes les edats.

Previ a l'inici de les 24 Hores Internacionals de Resistència en Ciclomotor de la Vall del Tenes-Gran Premi Terranova CNC, concretament a les 15 hores, se celebrarà al mateix circuit la segona edició dels 90 Minuts de Resistència Joves Promeses de la Vall del Tenes, cursa reservada a pilots de 6 a 15 anys; i a les 18 hores, la primera edició de la Milla Solidària Terranova CNC a favor de l'Associació Arbra que treballa en pro de les adopcions responsables d'animals.

La cursa es podrà seguir en steaming a www.24hores.cat/ca/cursa/en-directe

Classificacions on-line cada hora en punt, a http://www.24hores.cat/ca/cursa/classificacions-2015