L'equip Gass Racing d'Oriol Mena marca el millor temps dels entrenaments cronometrats de les 24 Hores de la Vall del Tenes

03/09/2016

Lliçà d'Amunt, 3 de setembre 2016.- L'equip Gass Racing d'Oriol Mena amb una Honda ha marcat el millor temps als entrenaments oficials d'aquest migdia de la XXXVIIena edició de les 24 Hores Internacionals de Resistència en Ciclomotors de la Vall del Tenes-Gran Premi Terranova CNC, que se celebren a partir de les 19 hores d'avui al circuit del Pinar de la Riera de Lliçà d'Amunt (Barcelona). L'equip Gass Racing compta com a pilots a més d'Oriol Mena amb Bernat Cortés, Toni Romero i Enric Francesc Montllec.

El segon i tercer equip amb els millors temps han estat, respectivament, el Powered by Jc amb un ciclomotor TM i l'equip de Javier García Vico, Team López 88. Tots tres equips competeixen a la categoria del Grup 3: Motocicletes refrigerades per aigua, amb embragatge automàtic o variador sense canvi de marxes i motor de 2 temps , essent la resta de preparacions lliures. Com la resta de ciclomotors, aquestes motos presenten un cubicatge no superior als 50cc (tol.2%), el màxim admès a la competició.

L'hora d'inici oficial de la XXXVIIena edició de les 24 Hores Internacionals de Resistència en Ciclomotors de la Vall del Tenes-Gran Premi Terranova CNC serà a les 19 hores d'avui i s'allargarà fins a les 19 hores de demà diumenge. Aquesta sortida es farà, com és tradicional, a l'estil Le Mans.

Previ a l'inici de les 24 Hores Internacionals de Resistència en Ciclomotors de la Vall del Tenes-Gran Premi Terranova CNC, a les 15 hores, se celebrarà la III edició 90 Minuts de Resistència Joves Promeses de la Vall del Tenes, cursa reservada a pilots de 6 a 15 anys; i a les 18 hores, la segona edició de la Milla Solidària Terranova CNC.

L'accés al circuit del Pinar de la Riera de LLiçà d'Amunt és gratuït, i permet al públic seguir la carrera a peu de pista. Annex al traçat del circuit s'ha habilitat, a més, una zona lúdica amb múltiples activitats per al públic de totes les edats.

Des de bon matí, l'activitat al circuit ha estat constant i l'afluència de públic és cada cop més gran a mesura que s'apropa l'inici de la competició. La previsió és de més de 30.000 persones, el doble del cens actual de Lliçà d'Amunt.

La cursa es podrà seguir en directe a www.24hores.cat, al Facebook, (24 hores en ciclomotors de la Vall del Tenes), Twitter (@24hvalldeltenes) e Instagram #24horesvalldeltenes. A més, Macsha, empresa líder en cronometratge, ofereix la possibilitat de seguir als pilots a través de les xarxes socials.