Les 24 Hores del Tenes segueixen omplint de pols, soroll i públic el Circuit del Pinar de la Riera de Lliçà d'Amunt

04/09/2016

Lliçà d'Amunt, 4 de setembre 2016.- Quan ja s'han completat prop de tres quartes parts de les 24 Hores Internacionals de Resistència en Ciclomotors Vall del Tenes-Gran Premi Terranova CNC, l'equip Gass Racing amb una Honda integrat per Oriol Mena, Bernat Cortes, Toni Romero i Enric F. Montlleo encapçala la cursa amb 330 voltes. Li segueix amb 328 voltes el Team Lopez 88 de Javier García Vico, Rubén Luengo, Arnau López i Alberto Rodriguez. El tercer lloc de la classificació en aquests moments és per a Zete Team Xperience amb 319 voltes. Tots tres equips competeixen en la categoria Grup 3 de motocicletes refrigerades per aigua.

Aquesta edició està resultant especialment dura per les altes temperatures -en alguns moments s'han superat els 36oC al circuit- i, sobretot, també, per la gran quantitat de pols que s'ha aixecat.

Destacar el gran àmbit al circuit durant tota la nit, en la que la presència de públic ha estat constant. Durant aquestes hores nocturnes, el Grup 24 Hores, organitzadors de la cursa, han programat exhibicions de motor amb el Rubén Sevilla com a protagonista, un espectacular castell de focs artificials, i música a càrrec de The Covers Band.

Les 24 Hores Internacionals de Resistència en Ciclomotors Vall del Tenes-Gran Premi Terranova CNC es poden seguir en directe a www.24hores.cat i al Facebook, (24 hores en ciclomotors de la Vall del Tenes) , Twitter (@24hvalldeltenes) e Instagram #24horesvalldeltenes

A més, Macsha, empresa líder en cronometratge està oferint la cursa a través d'un gegantí videowall al circuit.